ACTIV pentru un viitor competitiv! – Program dedicat managerilor și antreprenorilor din regiunea de Nord Est

 

Mediul de afaceri în continuă schimbare oferă provocări zilnice atât antreprenorilor cât și managerilor. Proiectul ACTIV pentru un viitor competitiv! vine în întâmpinarea acestora și propune un program de servicii în vederea creșterii competitivității firmelor și profesionalizării salariaților, program ce cuprinde formare profesionala de scurtă durata recunoscută la nivel național, planificare strategică pentru companii și sesiuni de business coaching.

 

Oferta de formare profesională

Proiectul „ACTIV pentru un viitor competitiv!” propune cursuri de formare profesională de scurtă durată pentru 405 manageri, angajati ai departamentelor de resurse umane sau antreprenori din cadrul companiilor care isi desfasora activitatea intr-unul din sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC si aflate in regiunea de Nord  Est, județele:  Iași, Suceava, Bacău,  Neamț, Botoșani, Vaslui.

  • Competențe antreprenoriale, destinat antreprenorilor.

​În cadrul cursului sunt prezentate etapele pentru elaborarea unui plan de afaceri, elaborarea planului financiar al afacerii, identificarea surselor de finanțare destinate afacerii, modalități de promovare, etc. Toti cursanții vor acces acces GRATUIT la platforma web Antreprenor 2020, în cadrul careia își pot dezvolta planul de afaceri, precm și previziunile financiare aferente acestuia.

Nivel minim de studii necesar: învațământ general obligatoriu.  ​

Vor fi organizate 5 grupe, cu câte 25 – 28 de persoane / grupă. Număr total estimat al persoanelor participante este de 125 de persoane.

 Durata cursului este de 60 de ore, organizat în 2 module, a câte 5 zile fiecare modul. Perioada estimată de organizare a cursurilor, inclusiv examenul final este Septembrie- Decembrie 2018.

​Participarea la acest curs conferă participanţilor o diploma de perfectionare recunoscuta atât la nivel naţional cât şi în Uniunea Europeană.

 

  • Manager de proiect – Cod COR 242101, destinat managerilor implicați în managementul strategic al firmelor, cum ar fi manageri generali, directori generali, manageri executivi, directori executivi, directori adjuncți, manageri de departament, manageri de proiect, manageri de linie, etc)

În cadrul cursului sunt prezentate cele patru mari capitole ale managementului proiect: conceperea, planificarea, implementarea și finalizarea proiectului, care au ca principal scop oferirea de răspunsuri la întrebari simple vizand responsabilitățile unui manager de proiect și rolul acestuia.

Nivel minim de studii necesar: studii superioare (diploma de licență).

Vor fi organizate 9 grupe, cu câte 25 – 28 de persoane / grupă. Număr total estimat al persoanelor participante este de 230 de persoane.

Durata cursului este de 60 de ore, organizat în 2 module, a câte 5 zile fiecare modul. Perioada estimată de organizare a cursurilor, inclusiv examenul final este Octombrie 2018 – Ianuarie 2019.

Participarea la acest curs conferă participanţilor o diploma de perfectionare recunoscuta atât la nivel naţional cât şi în Uniunea Europeană.

 

  • Manager de resurse umane – Cod COR 121207, destinat angajaților din departamentele de Resurse Umane.

Cursul ofera participantilor instrumentele de reducere a pierderilor datorate gestionarii ineficiente a resurselor umane. În cadrușl cursului vor fi prezentate organigrama, regulamentul de ordine interioara, strategia de recrutare, strategia de motivare, fisa postului, sistemul de evaluare, strategia de formare si dezvoltare.

Nivel minim de studii necesar: studii superioare (diploma de licență).

Vor fi organizate 2 grupe, cu câte 25 – 28 de persoane / grupă. Număr total estimat al persoanelor participante este de 50 de persoane.

Durata cursului este de 60 de ore, organizat în 2 module, a câte 5 zile fiecare modul. Perioada estimată de organizare a cursurilor, inclusiv examenul final este Octombrie 2018 – Ianuarie 2019.

Participarea la acest curs conferă participanţilor o diploma de perfectionare recunoscuta atât la nivel naţional cât şi în Uniunea Europeană.

 

Cum mă înscriu?

Dacă:

  1. locuiești în judetele Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Suceava și Vaslui;
  2. faci parte din următorele categorii:
  • angajati cu contract individual de munca (cu norma intreaga sau partiala), care asigura managementul strategic si care ocupa pozitii de management (manager general, director general, manager executiv, director executiv, director adjunct, manager de departament, manager de proiect, manager de linie, etc);
  • antreprenori care isi gestioneaza propriile afaceri;
  • angajati cu contract individual de munca, (cu norma intreaga sau partiala), din departamenele de resurse umane.

​3. îți desfășori activitatea într-o companie care are codul CAEN intr-unul din sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform Strategiei Nationale pentru Competitivitate. Consulta aici Strategia Nationala pentru Competitivitate!

​Te așteptăm în cadrul proiectului „ ACTIV pentru un viitor competitiv!”, pentru a beneficia de un pachet de servicii adaptat nevoilor tale.

Pentru informații suplimentare sau exprimarea disponibilitatii de participare in cadrul proiectului, ne puteti contacta la adresa de email viitoractiv@fsc.ro/ tel: 0234.585658, persoana de contact Aurelia Pasăre, Coordonator Campanie de constientizare.

 

 

 

 

 

 

Stiați că?

„Populaţia“ de companii a României a ajuns aproape de pragul de 3 milioane de entităţi.

  • În anul Centenarului, România va trece pentru prima dată de pragul de 3 milioane de firme înfiinţate.
  • Din toate aceste iniţiative de business, active sunt circa 700.000 de firme cu afaceri totale de 300 de miliarde de euro în 2017. O parte din companii supravieţuiesc doar 3-4 ani de la înfiinţare, după care fie sunt radiate, dizolvate sau cu activitate suspendată.

Citește mai multe pe Ziarul Financiar.ro

 

Camera de Comerț Internațională (ICC)  a publicat raportul

„Business Action for Sustainable and Resilient Societies”

ICC, singura organizație din sectorul privat cu statut de Observator ONU, este angajată în susținerea agendei 2030 a Organizației Națiunilor Unite privind Dezvoltare Durabilă. În acest context, ICC a lansat raportul “Business Action For Sustainable and Resilient Societies” pentru a ajuta la implementarea mai rapidă a soluțiilor pentru susținerea obiectivelor dezvoltării durabile a societății.

Printre obiectivele raportului se numără protejarea, refacerea și promovarea utilizării durabile a ecosistemelor terestre, gestionarea durabilă a pădurilor, combaterea deșertificării și stoparea degradării terenurilor, stoparea pierderii biodiversității, asigurarea disponibilității și gestionarea durabilă a apei și a sistemelor de canalizare pentru toți, dar și accesul tuturor la energie accesibilă ca preț, fiabilă, durabilă și modernă.

Vizualizează raportul aici: https://cdn.iccwbo.org/content/uploads/sites/3/2018/07/un-hlpf-2018-business-review.pdf

 

Daca nu mai doriti sa primiti informatii din partea Fundatiei de Sprijin Comunitar, va rugam sa trimiteti un replay la adresa de email viitoractiv@fsc.ro cu titlul Dezabonare. Va multumim!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Proiect cofinanțat din Fondul Social European, Programul Operaţional Capital Uman

 

Titlu proiect: ACTIV pentru un viitor competitiv!

Contract nr. POCU/227/3/8/117791

Editor: Fundația de Sprijin Comunitar

Data publicării: Iunie 2018

 

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene

sau a Guvernului României

 

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *