Va invitam sa va inscrieti la cursurile de Manager de proiect, Manager de resurse umane si competente anteprenoriale derulate in luna ianuarie in cadrul proiectului ACTIV pentru un viitor competitiv!

Calendarul cursurilor programate pentru luna Ianuarie 2019

Inceputul de an aduce noi cursuri organizate in cadrul proiectului ACTIV pentru un viitor competitiv!, respectiv Manager de proiect, Manager de resurse umane si competente anteprenoriale.
Cursul de Manager de resurse umane, Cod COR: 121207 va fi organizat dupa cum urmeaza:
– Modulul 1: 3 – 6 Ianuarie
– Modulul 2: 18 – 21 Ianuarie
In cadrul cursului vor fi prezentate urmatoarele tematici: Consilierea celorlalţi manageri în probleme de resurse umane, Coordonarea desfăşurării activităţilor de resurse umane, Coordonarea elaborării politicilor şi programelor de resurse umane, Coordonarea personalului din departamentul de resurse umane, Elaborarea strategiei de resurse umane, Monitorizarea costurilor de personal, Monitorizarea sistemului de relaţii de muncă al organizaţiei, Organizarea activităţii departamentului de resurse umane, Reprezentarea compartimentului de resurse.
Nivel minim de studii necesar: studii superioare (diploma de licență).
Cursul de Competente antreprenoriale va fi organizat dupa cum urmeaza:
– Modulul 1: 10 -13 Ianuarie
– Modulul 2: 25 – 28 Ianuarie
Cursul se va incheia cu examen, sutinut in data de 28 ianuarie.
În cadrul cursului sunt prezentate etapele pentru elaborarea unui plan de afaceri, elaborarea planului financiar al afacerii, identificarea surselor de finanțare destinate afacerii, modalități de promovare, etc. Toti cursanții vor acces acces GRATUIT la platforma web Antreprenor 2020, în cadrul careia își pot dezvolta planul de afaceri, precm și previziunile financiare aferente acestuia, într-o an.

Nivel minim de studii necesar: învațământ general obligatoriu.
Cursul de Manager de proiect, Cod COR 242101 va fi organizat dupa um urmeaza:
– Modulul 1: 25 – 27 ianuarie
– Modulul 2: 11 – 14 februarie
Cursul se va incheia cu examen, sutinut in data de 14 februarie.
În cadrul cursului sunt prezentate cele patru mari capitole ale managementului proiect: conceperea, planificarea, implementarea și finalizarea proiectului, care au ca principal scop oferirea de răspunsuri la întrebari simple vizand responsabilitățile unui manager de proiect și rolul acestuia.
Nivel minim de studii necesar: studii superioare (diploma de licență).
Pentru inscrieri, va rugam sa ne contactati la telefon 0234 585 658, e-mail: viitoractiv@fsc.ro

 

In luna Decembrie Caravana educatiei pentru manageri si antreprenori de succes opreste la Bacau
Dupa Iasi, Neamt, Suceava si Vaslui, caravana educatiei pentru manageri si antreprenori de succes ajunge la Bacau!
Fundatia de Sprijin Comunitar are deosebita placere de a va invita sambata, 15 decembrie 2018, începând cu ora 10:00, la Hotel President, sala Opera la primul eveniment organizat la Bacau in cadrul Caravanei educatiei pentru manageri si antreprenori de succes.
Participarea este gratuită (în baza invitației), iar evenimentul se organizează în cadrul campaniei de promovare şi conştientizare a proiectului “ACTIV pentru un viitor competitiv!” derulat de Fundatia de Sprijin Comunitar și cofinanțat din Fondul Social European, Programul Operațional Capital Uman.

Speakerul, DORU HUTUTUI este director de HR in Group Pharma si Business Coach & Senior Trainer, cu o experienta de peste 17 ani în companii multinaționale, pe diferite poziții de management. A fost implicat în dezvoltarea resursei umane, având calificarea de senior trainer, de coach și de consultant. În programele de dezvoltare profesională pe care le-a dezvoltat și derulat până acum, s-a bucurat de prezența și participarea activă a peste 15.000 de cursanți.
Îi place să învețe și, mai ales, să pună în practică tehnicile și cunoștințele pe care le-a dobândit inclusiv în școli europene (Germania, Anglia), rezultatele fiind cuantificate în proiectele care au fost finalizate cu succes.
Iata temele pe care le va aborda in cele 6 ore ale evenimentului:
1. Strategii si politici in managementul resurselor umane vs. dezvoltare business
2. Inceputurile procesului de dezvoltare a resursei umane
3. Metode de dezvoltare personala si profesionala
4. Leadershipul situational in dezvoltarea echipei si a organizatiei
Totodată, evenimentul reprezintă un prilej de a discuta despre disponibilitatea managerilor de a participa la cursurile de formare profesională şi activităţile suport mini MBA şi business coaching, ce vor fi organizate în cadrul proiectului. În funcţie de interesul companiilor de la nivel local de introducere în activităţile zilnice de sisteme, instrumente, metode, practici, standarde de management care să conducă la îmbunătăţirea condiţiilor de muncă pentru salariaţi şi dezvoltarea afacerii se vor identifica modalităţi de organizare a activităţii de planificare strategică, activitatea ce va demara imediat după finalizarea primelor cursuri de formare profesională organizată pentru angajaţi.
Inscrie-te aici: https://goo.gl/forms/fGMz4tsedJ7M0hwp2 pana pe 13 decembrie pentru a participa la un eveniment care te va pune fata in fata cu un trainer si formator cu experienta, de la care vei invata cum sa-ti cresti firma si sa o faci mai competitiva pentru viitor, prin dezvoltarea resursei umane.
Detalii suplimentare la telefon 0234 585 658, e-mail: viitoractiv@fsc.ro

 

Bine ai venit în Business Coaching!

„Coaching-ul descătușează potențialul oamenilor cu scopul de a le maximiza performanțele„ Timothy Gallwey

În afaceri, coachingul este un comportament de leadership care se adresează atat afacerii dar si întregii persoane. Coachingul are multe beneficii, este divers şi expansiv. Poate acoperi o varietate de chestiuni, cum ar fi abordarea obstacolelor imediate care împiedică dezvoltarea, comunicarea personală şi impactul, precum şi construirea viziunii şi planificarea performantei pe baza obiectivelor de business și personale.
Coachingul este pentru a permite oamenilor să înveţe, nu pentru a le preda. Acest proces vă susţine în descoperirea propriilor voastre opţiuni, orice sugestii date au scopul să vă ajute să vă luaţi propriile decizii.
Un coach, în caz că nu declară altfel, NU este calificat să abordeze orice traumă emoţională trecută. Coaching-ul se concentreaza asupra posibilitatilor viitoare, nu asupra greșelilor din trecut. Deşi referinţa la evenimente trecute este o practică comună în cadrul unei relaţii de coaching pentru a folosi un fundal şi un context, coachingul este caracteristic pentru prezent şi viitor.
Şedinţele de coaching durează 90 min, online pe skype.
Vom stabili împreună obiective pentru fiecare şedinţă şi putem stabili provocări adiţionale. Veţi obţine tot ce se poate din acest proces dacă vă acordaţi timp să studiaţi şi să duceţi la capăt ceea ce aţi fost de acord să faceţi între şedinţe.
Este rolul unui coach să vă provoace mai mult decât aţi face-o în mod normal voi pentru a ajunge acolo unde vreţi să fiţi mai repede decât aţi face-o voi înşivă.
Tot ce se întâmplă în procesul de coaching va rămâne confidenţial, întotdeuna în standardele și etica de instruire și calificare a unui coach profesionist.

Programul vostru de coaching ţine de construirea conştiinţei voastre. Excelenţa personală, realizarea şi dezvoltarea reprezintă un proces pe viaţă căruia doar voi vă puteţi dedica. Participantul este arhitectul planurilor de acţiune şi răspunzător pentru finalizarea lor.

Cum se desfasoara Sesiunile de Business Coaching:
1. Participantii vor primi un email de prezentare a programului de business coaching si formularul profilul participantului.
2. Acesta il va completa si il va transmite pe email coach-ului. In cazul in care aveti neclaritati in completarea acestuia nu ezitati a ne contacta telefonic sau prin email.
3. Veti primi un email de la coach-ului dvs. cu o propunere de planificare a sesiunilor de coaching. Acesta va fi discutat cu dvs. si agregat un program confortabil pentru ambele parti.
4. Sesiunile se desfasoara pe skype si nu implica deplasari. Discutiile sunt private si implica doar participarea dvs si a coach-ului.
5. La sfarsitul celor 3 sesiuni de coaching veti primi planul de dezvoltare personale si este alegerea dvs. in ceea ce priveste pasii urmatori pe care puteti sa ii realizati in ceea ce priveste obiective stabilite.

Finanțări

Start-Up Nation 2018: Schema de ajutor de minimis și Planul de afaceri, actualizate. Depunerea începe în a doua decadă a lunii decembrie 2018
Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat a publicat forma actualizată a documentelor procedurale necesare înscrierii online în programul Start-Up Nation, ediția 2018. Aceste documente includ modelul planului de afaceri și proiectul actualizat al schemei de ajutor de minimis.
”Încurajăm antreprenorii să elaboreze planurile de afaceri, pe baza documentelor publicate, și să fie gata să le înregistreze în momentul deschiderii platformei, în a doua decadă a lunii decembrie. Lucrăm pe mai multe planuri: adoptarea proiectului de Ordonanță de către Guvern, în ședința Executivului de săptămâna aceasta și publicarea procedurii de implementare a schemei de minimis în Monitorul Oficial,” a declarat ministrul Ștefan Radu Oprea.
Descarcă Proiect Schema de ajutor de minimis prevăzută în cadrul Programului Start –up Nation
Descarcă Modelul Planului de afaceri
Alocaţia Financiară Nerambursabilă, de maximum 200.000 lei/beneficiar, poate reprezenta 100% din valoarea cheltuielilor eligibile (inclusiv TVA pentru societățile neplătitoare) aferente proiectului.
Înscrierea în program, solicitarea acordului de principiu pentru finanţare şi completarea planului de afaceri în vederea obţinerii finanţării se fac on-line.
Calcularea punctajului planului de afaceri se face în timp real şi transparent conform grilei de evaluare. Punctajul minim pentru a fi acceptat de principiu în vederea verificării administrative şi a eligibilităţii este de 50 de puncte din maximum 100 de puncte posibile.
Aplicația va rămâne deschisă timp de 30 de zile. Pot beneficia de prevederile Programului Start-Up Nation 2018 societăţile înființate după data de 30 ianuarie 2017, care activează în domeniile producției, industriilor creative, serviciilor și comerțului. Pentru a participa la program, societățile trebuie să creeze cel puțin un loc de muncă cu normă întreagă pe perioadă nedeterminată și să mențină locul de muncă ocupat cel puțin doi ani după finalizarea implementării proiectului.
Sursa: Fonduri – structurale.ro
POCU: Solicitări de clarificare pentru apelul de proiecte din cadrul „România profesională — Întreprinderi competitive”
AM POCU a informat solicitanții că începând cu data de 07.12.2018 vor primi, prin sistemul informatic MySMIS 2014+, solicitări de clarificare de la Comisia de evaluare a proiectelor depuse în cadrul apelului de proiecte POCU/426/3/8/„Creșterea numărului de angajați care beneficiază de instrumente, metode, practici etc standard de management al resurselor umane și de condiții de lucru îmbunătățite în vederea adaptării activității la dinamica sectoarelor economice cu potențial competitiv identificate conform SNC/domeniilor de specializare inteligentă conform SNCDI”, pentru etapa de evaluare tehnică și financiară.
Solicitanții sunt rugați să verifice periodic contul MySMIS 2014+ și să răspundă, punctual, în termenul precizat in cadrul scrisorii de clarificare, potrivit pașilor descriși în documentul „Modalitatea de utilizare a mecanismului de clarificare POCU”.
Sursa: Ministerul Fondurilor Europene

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *