In cadrul activitatii va fi derulat cate un proces de planificare strategica pentru 40 de IMM-uri care-si desfasoara activitatea intr-unul din sectoarele economice cu potential competitiv, identificate conform SNC sau doresc sa isi adapteze activitatea la aceste sectoare.

Fiecare proces de planificare strategica va avea un minim de 60 de ore si se va derula in functie de disponibilitatea reprezentantilor companiei si salariatilor, dupa un tempo adaptat nevoilor lor.

Procesul de planificare strategica va fi orientat către

  •  dezvoltare şi consolidare
  •  catre identificarea direcţiilor strategice care să consolideze compania şi care să asigure îndeplinirea misiunii, mandatului şi constrângerilor specifice companiei.

Vor fi utilizate metode participative, astfel încât să fie cât mai multe părţi interesate în procesul de planificare, se va încuraja proprietatea asupra procesului şi rezultatelor acestuia.

De asemenea, vor fi create unelte (proceduri şi sisteme de auto-evaluare şi dezvoltare) care sa ramana companiei si sa poata fi folosite in planificarile viitoare si in management si se va avea in vedere instruirea echipei care participa la procesul de planificare astfel încât să adauge valoare şi sustenabilitate planificării atât la nivel naţional cât şi regional.